kom inte nära, kom nära

idag är jag virrig. jävligt virrig! allt blir fel. tur att jag gillar fel.
fel, det äre på många sätt och vis också. tur det. fast egentligen mindre tur. gillar egentligen inte fel. känner att jag är påväg att ge mig in i något som jag egentligen inte vågar, längre nu för tiden. sedan när började jag bli feg? jag ogillar att vara sårbar. det är fel. jag måste sluta. kanske bäst att låta allt vara? säg det. säg mig det. behöver släppa. måste släppa. vill släppa. vill ändå inte släppa.
felochfelochfelochfel. bara fel. överallt hela tiden. fast inte. nu överdriver jag. mycket. väldigt mycket till och med. bäst att göra något vettigt av min sjuka dag, i skolan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0